woensdag 6 juni 2012

Lockt over ...











Maanden geleden al kocht ik bij de Lidl een overlock. Het ding bleef ongebruikt in de doos zitten, stof vergaren. Maar deze week was het dan zover, mijn eerste overlockervaring! Om het gemakkelijk te maken, stonden er 3 peuterdekbedovertrekken en 2 tutdoekjes op het programma. Moest het dan gigantisch verkeerd lopen, geen erg. Ik nam het ding mee naar de naailes en vergat thuis de gebruiksaanwijzing. Typisch. Na 2 uur prutsen was ik ermee weg. En handig dat zo'n ding is! En snel!  Ben er al aan gehecht, aan mijne overlock ;-)

5 opmerkingen:

  1. goed om te weten.. ik hoop dat ik 'm ook eens in de lidl zie staan... maar hier nog nooit een overlock gezien in onze Lidl...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk dat het zoiets is dat 1x per jaar verkocht wordt. Hier in Lier had ik heel veel geluk, ik vond de laatste, verstopt achter een paar dozen :-)

      Verwijderen
  2. Zal maar al sparen voor tegen de feestdagen ook eentje te hebben zeker ;-)
    Nu weet ik nog altijd niet hoe zalig het werkt, maar als ik de andere mensen hoor stoefen... dat zegt genoeg haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super!
    die tutdoekjes hoe hangt die tut er dan aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb tutkettingen met een bretelclip aan. Dus gewoon het tutdoekje tussen de bretelclip vastklikken.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...