zondag 24 februari 2013

Snail Mail

Zelf doe ik niet aan snail mail. Maar mijn ruilmaatje wel. Ze moest er een tijdje op wachten, op mijn pakje. Zie je dat slakje linksonder op de foto? Die wou er perse inkruipen, en zoals je weet, zijn slakjes een beetje traag.

Het kaartje hebben de kinderen en ik zelf ontworpen. De kinderen hebben knoopjes uitgezocht en bevolen, ik heb getekend. Amateuristisch getekend, ik geef het toe.

Ik stak er ook nog een zacht stofje bij in haar lievelingskleuren en een voila-achtig stofje met bloemen. Perfect voor haar creatieve brein. En nog steeds blijf ik me afvragen, was het wel genoeg? Had ik niet meer mijn best moeten doen? Er zijn hier blogsters die er telkens weer in slagen om me paf te doen staan met al hun creativiteit aangaande pakjes. Ik moet nog veel leren lijkt me.

2 opmerkingen:

  1. Schattig!
    Ik heb daarstraks een snail mail post van haar geopend, wat een festijn seg!
    Ik ga ook even moeten nadenken wat ik haar kan terug zenden ;-), heb ook altijd het gevoel van oh, was dat wel genoeg, gaan ze het wel leuk vinden,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er heeeeeeeeeeeeeeeel blij mee hoor ! Dus maak je vooral niet druk. Dit creatieve brein is a/h bedenken wat ze van die lappen gaat maken. En je slakje staat heerlijk slak te zijn in m'n vensterbankje. Inmiddels heeft ie gezelschap want Moos stuurde me ook een slak (ik roep: verzameling haha!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...