woensdag 3 april 2013

Nog eentje

Ik was tevreden met mijn groene hoodie. Maar de teleurstelling was eens zo groot toen hij in de was moest. Groter als toen hij er nog niet was. Want toen had ik de keuze tussen 3 saaie truien. Nu moest ik genoegen nemen met een saaie trui, terwijl mijn vrolijke trui in de was stak. Dat vond ik maar niets, dus maakte ik er raprap nog eneke. Ik gebruikte hetzelfde patroon voor de trui. De mouwen knipte ik in 2 delen, voor een kleuraccent. Ik nam de V - vorm over van de groene trui, verhoogde hem ne cm of 10 en maakte er een boord rondom van. Voor een heerlijk warme, hoge kraag. Ik maakte de trui uit double face fleece.De V-vorm op de foto ziet er raar uit, in het echt past het mooier aan. Helaas, nachtelijk naaien en snel willen zijn heeft ook zijn nadelen ... vanvoor zie je dat ik de boordstof niet goed genoeg heb aangetrokken bij het stikken. De kraag is zalig, zo warm aan mijne nek, maar ik denk wel dat hij nog net iets mooier zou vallen als ik hem gemaakt zou hebben uit een soepeler stofke. Maar al bij al ben ik heel tevreden over mijn superwarme, gezellige trui!

PS: Die vlekjes op de trui zijn helaas echt. Toen de foto werd getrokken had ik hem 4u aan. In die 4 uur bakte ik pannenkoeken met mijn peuterdochtertje en had mijn jongste dochtertje door dat ik wel een heel zachte trui aanhad. Ideaal voor me kusjes te geven en ondertussen haar koekmondje en handjes af te vegen. Maar geen paniek, de groene trui is ondertussen al gewassen, ik kan morgen weer even vrolijk door het leven gaan!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...