woensdag 17 april 2013

Pinterest #8 en #9 en give away

Er hing een sleutelhanger aan mijn sleutel van de bakfiets. Die ging stuk. Ik gebruikte de sleutel verder zonder sleutelhanger. En hij viel ongemerkt uit mijn zak. Dus maakte ik een sleutelhanger voor de reservesleutel en hoop dat ik hem niet meer kwijt geraak! Ik gebruikte dit poepsimpel patroon ervoor. Ik wou voor mijn gewone fietssleutel ook een sleutelhanger maken en had er een schattig roodkapje voor in gedachten. Die is echter wat groot uitgevallen ( en ook nog gezichtsloos op de moment) voor als sleutelhanger te dienen. Daarom geef ik hem weg! Tegen dan zal ik ze een mooi gezichtje aanmeten. Interesse? Het enigste wat je ervoor moet doen is volger worden en hieronder een berichtje laten waarom je hem graag wilt hebben. Volgende week woensdag, de 24e, kies ik ( of toch iemand in dit gezin) een winnaar!



7 opmerkingen:

  1. Joepie, ik wil :-) waarom? Omdat ik een ongeloofelijke kluns in haken ben en ook altijd mijn sleutels verlies. Ik volgde je al he :-)

    En degenen die mij nog niet volgen, ik heb ook nog een give-awayke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even de wijsneus uithangen en zeggen dat het hing is ipv hong ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel, ik vond diene hong er niet schoon staan, maar het moest snel gaan en ik kon efkes niet op het juiste woord komen ( idioot, ik weet het). Merciekes!

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat jij 'mijn' ster hebt gemaakt (en mij er een berichtje van hebt gedaan), hij is mooi geworden in deze kleur en met die stiksels.

    Groetjes en een fijne dag!
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, een "sleeping-Sarah"-popje, wat leuk ! Ik haak graag en ik had intussen al de nederlandse vertaling gevonden bij http://charami.com/2012/01/15/vertaling-sleepy-sarah-mia-zamora-johnson/
    In het nederlands is voor mij altijd confortabeler omdat mijn kennis van engels niet denderend is. Had ik al vorig jaar uitgeprint, maar euh... het zit nog steeds netjes ongebruikt in mijn map ;) Was er aan begonnen maar ik zat wat in de problemen met het hoofdje. Boel uitgetrokken om later opnieuw te proberen, maar intussen al een hoop nieuwe projectjes begonnen en ja, 't kwam er niet meer van.
    Ik doe dus graag mee zodat ik dan kan nakijken hoe jij dat opgelost hebt en omdat ik het natuurlijk een tof poppetje vindt :)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, een kanjer van een -dt fout in mijn laatste zin. Moet natuurlijk "vind" zonder -t zijn. Sorry !

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...