dinsdag 28 mei 2013

Kaartenmapje ( Pinterest # zoveel)

Een nieuw kaartenmapje was nodig, met al die broodnodige kaarten van de kinderen. Eentje waar je een duidelijk overzicht hebt - voor de man des huizes, die mijn concept van ' ze zitten achter elkaar erin, van oud naar jong' niet duidelijk genoeg vond -. Ik vond het bij deze madam.

Omdat ik soms nogal chaotisch durf te zijn, had ik snel de 2 lapjes geknipt, de gebruiksaanwijzing even gelezen en ik zou er 's avonds, tijdens de naailes, wel tijd voor hebben. Dat was ergens in april. Ik kwam er gisteren pas toe om het te maken. In de naailes. Zonder computer. Het moest dus helemaal op geheugen en wonder boven wonder, het lukte! Behalve dan het laatste gedeelte. Ik stikte heel mijn zakje nog eens door en zoals je ziet, kon mijn naaimachine de elastiek niet aan. Mijn fout, want dit moest dus niet. In plaats van het helemaal los te tornen, mogen de kindjes het gebruiken. Kunnen ze namaakbankkaarten maken. En maak ik er een nieuw. Eentje waar de elastiek wel recht ingestikt wordt ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...