donderdag 16 mei 2013

Pannenkoekentaart

Gisteren hield ons oudste wolkje, samen met haar beste vriendinnetje, een verjaardagsfeestje. 19 kleuters in totaal en voor die 19 kinderen bakte Mr. Wollige Wolkjes een grote stapel pannenkoeken. Die ik erna - voor een deel - omtoverde in pannenkoekentaarten. Ik gebruikte 2 pannenkoeken per laag en smeerde afwisselend tussen elke laag choco of slagroom voor 2 taarten. Bij de andere 2 taarten gebruikte ik confituur. Elke taart 4 lagen.

Voor de bovenkant gebruikte ik een heel simpel Pinterestidee voor:

- Ik knipte hun beginletters uit op papier,
- legde het papier op de pannenkoekentaart en
- sprenkelde er bolletjes over.

En zo hadden ze ieders hun persoonlijke taart!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...