zaterdag 13 juli 2013

Bandwerk

De laatste week van het schooljaar en de eerste week van de vakantie werd nog een drukke week ( al lag dat volledig aan mezelf). Door oa de kracht van gezamenlijke feestjes, mochten de 2 oudsten 7 kindjes een gelukkige verjaardag wensen. 6 van de 7 kregen een gepersonaliseerd zakje met daarin een cadeautje. 1 kindje viel helaas uit de boot, want vlak ervoor werd ik ziek. ( Dat is nu eens ne moment om goed ziek te worden se. Eerste week groot verlof, alle kinderen thuis, vader uit werken en moeder ligt plat). En dan maakte ik ook nog 2 zwemzakken als onderdeel van een ruil ( geruild tegen 2 dikke boeken, iedereen tevreden!).

Ondertussen maak ik zo'n zak, inclusief knippen en flocken, op nog geen 3 kwartier. Bandwerk, het loont. Doordat het hier zo chaotisch was, heb ik blijkbaar maar van 3 zakken een foto getrokken.

Ook heb ik mijn idee om voor elke jarige iets te maken, niet gehaald. In de maanden maart, april en mei had ik noch de tijd, noch de zin om me veel achter mijn naaimachine te zetten. Maar ach, dat is dan voor volgend schooljaar!

1 opmerking:

  1. Hopelijk nu volledig genezen :)!
    De zakjes zijn heel leuk geworden en nu heb je alvast een goed voornemen voor het nieuwe jaar ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...