zaterdag 24 augustus 2013

Kleur in de badkamer

Tijdens mijn eerste jaar naailes kregen we de opdracht: maak eens een badjas. Ik maakte er ineens 2, voor de 2 oudsten van het gezin. Nu, 3 jaar later, zijn de 2 jongsten aan de beurt.

De stof komt van het stoffenspektakel en is zeker kwaliteitsvol. De badjassen van de 2 oudsten worden heel regelmatig gebruikt en gewassen en zijn tot hiertoe nog in perfecte staat. Ik maakte deze badjassen volgens hetzelfde patroon. Goed groot ( ik denk dat ge de jongste niet meer ziet als ze hem aan zou hebben), maar als dat wilt zeggen dat ik de komende 5 jaar geen badjassen meer moet naaien ... ;-)

Ik deed ineens aan stofverwerking en maakte van de overschot een handdoek en washandjes voor ieders. Bij mijn oudste waterrat naaide ik haar behaalde zwembrevetten op.

Lang leve kleur!


2 opmerkingen:

  1. Oh dat is leuk gedaan! Heel kleurrijke badjassen, je wordt er meteen vrolijk van :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk van die zwembrevetten... Dat maakt het allemaal nog iets ectra leuker...

    dragonfly-mh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...