zondag 17 november 2013

Wat rolde er nog vanonder mijn naaimachine?

 Het was hier een tijdje kalm. Heel druk en een hobbydipje. Maar stillekesaan komt er terug schot in de zaak. Na de herfstvakantie is de oudste dochter gestart in een nieuwe klas en al meteen mocht ze naar een feestje. De jarige vroeg centjes en voor 1x was ik blij met dit verzoek. Want ik heb totaal geen idee wat het meisje in kwestie leuk vind! Ik naaide toch snel een envelopje en flockte haar naam erop, om het toch een beetje leuk te verpakken.










 En ik begon aan een projectje dat ik vorig jaar al pinde. De ( gratis) bivakmuts van Ottobre, voor onder de fietshelm. Ik dook in mijn tricotbak en vond daar leuke restjes. Helaas te klein om een hele muts uit te maken. Voor de meisjes maakte ik ze dus uit effen tricot. De boord maakte ik uit de restjes. Ik gebruikte een nieuwe techniek om ze leuker te maken. En moet dringend mijne voorraad leuke tricotstofjes gaan aanvullen, want ik heb echt bijna niets meer! Voor de muts van de zoon ( hier geshowd door de oudste dochter wegens een zoon met kuren) gebruikte ik het gekoesterde gereedschapsstofke.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...