woensdag 5 februari 2014

Efkes tussendoor

Zo efkes tussendoor maakte ik de scoutsdas van de dochter wat herkenbaarder. Haar naam erop geflockt en een knoopje ipv de letter O.

En deed ik ook wat verstelwerk. Normaal blog ik mijn verstelwerk niet, want zeg nu zelf, is er iets saaier?

Maar ik ben zo verliefd op deze broek! Ze past nu perfect voor onze jongste spruit. En ik kreeg het niet over mijn hart om ze weg te gooien. Ze staat er koddig mee. Dus toen er vanvoor een klein gaatje verscheen, gebruikte ik de omgekeerd appliqueren techniek. Nu ziet ze er nog schattiger uit!

Soms moet het niet groots zijn om goed te zijn he :-)

PS: De laatste tijd swingen mijn bezoekersaantallen de pan uit. Helaas ook de anonieme spamopmerkingen. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?




3 opmerkingen:

  1. In functie van die anonieme spam: in je instellingen bij reacties vink je aan dat je goedkeuring voor je berichten wil geven (modereren) als er gereageerd wordt op berichten ouder dan 14 dagen. Blijf je er last van hebben dan op 7 dagen zetten en dan eventueel op altijd modereren zetten. Je kan ook voor die cijfertjes kiezen die de ander dan moet intypen om te bewijzen dat ze geen robot zijn maar dat is natuurlijk mega ambetant ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De anonieme berichten komen nooit te staan onder het bericht zelf, ik krijg er gewoon constant mails van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee van de O te vervangen door een knoopje! Kan ik met mijn Louise haar naam ook eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...