zondag 3 augustus 2014

Shorts

 Nee hoor, mijn dochters hadden niets nodig. Zeiden ze. Tot ik wat broekjes maakte voor de jongste. Er werden blikken geworpen die varieerden van lichtgroen tot donkergroen. En toen kwam eruit: " Wij ook?"

Lange broeken kreeg ik er niet meer uit, maar er konden nog een paar korte gemaakt worden. Voor de oudste een iets breder model, want zoals je kan zien op de foto moeten haar shorten vooral goed zitten om in te bewegen.

De middelste kreeg een blauwe en oranje versie met tricotband en de jongste kreeg elastiek erin. De oudste haar short is korter, de jongste haar short is afgewerkt met blauwe draad. Kwestie dat er genoeg verschil inzit om ze uit elkaar te houden. Voor mij dan toch, ik denk niet dat de papa er zo goed in zou zijn.

Ik hield het simpel en tekende telkens gewoon een goed zittende short over. De tricotband recykleerde ik van dit shirt, waar ik helaas eens op heb gemorst op een heel opvallende plaats en het dus niet meer kan aandoen.

En die lange broeken? Ze mochten een stofje kiezen waaruit ik een lange broek zou maken. Ze konden niet kiezen en hebben er 2 ( de middelste dochter) en 3 ( de oudste) uitgekozen. En als er shorts zijn, dan is de zoon ook van de partij. Hij heeft ook een bestelling geplaatst!



 

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...