zaterdag 25 oktober 2014

Hip hip hoera!

 De meter van ons jongste spruitje scheelt exact 30 jaar en 3 dagen met haar dochter. We werden uitgenodigd op hun gezamenlijke verjaardagsfeestje en dit jaar ging ik volledig voor het zelf maken.

Op het verlanglijstje van de bijna 4-jarige stond Barbie en My Little Pony. Ondanks dat ik zelf 3 dochters heb, ben ik helemaal niet thuis in die leefwereld. Dus koos ik voor 2 kadertjes, om haar kamertje te versieren. Op het silhouette van Barbie naaide ik een roze strikje.

Datzelfde roze strikje kwam terug op de achterkant van een t-shirt. Op de voorkant een 'Keep Calm' tekst die helemaal van toepassing is op de jongedame!

Als kers op de taart kreeg ze er ook nog een pennenzak bij.


Op het verlanglijstje van de moeder stond sponsorgeld voor een nieuw fototoestel. Ik vond een leuke tekst waar een fototoestel in voorkwam, sneed hem uit met de cameo ( waarbij hij ineens de fout inging bij het laatste woord maar ik had geen andere zwarte flockfolie meer dus het moest maar goed zijn ik vond het effect nog wel kunnen.)

Ik wou al langer eens origami met geld uitproberen, zo een cadeautje net iets leuker verpakken dan simpelweg een briefke af te geven en nu kreeg ik mijn kans. Pinterest uw vriend! Ik begon met een simpel hartje en vind het zeker en vast een geslaagd resultaat!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...