woensdag 28 januari 2015

Elsa en Anna, de capes.

 Die 2 jongsten van ons kregen nog ieders een cadeautje met de feestdagen. Ik flanste een Elsa en Anna cape in elkaar. Eigenlijk niet mijn bedoeling. Ik kocht ooit eens, in de Carrefour denk ik, 4 fleece dekentjes. Per 2 verpakt, lichtblauw en donkerblauw en donkerpaars en roze. 6€ voor de 4, daar kan ne mens niet voor sukkelen. Ik wist toen al wel dat het ooit eens ging dienen voor verkleedspul, want het is heel synthetische fleece.

Toen ik in mijn bak dook voor de sterrentruien, kwam ik deze fleece tegen en *ping, een extra klusje op mijn lijst!*

Ik gebruikte de omkeerbare cape van SVDHZ 1. Versmalde hem een klein beetje, zodat ik uit elk dekentje 2 capes kon knippen. De witte fleece was een restje van het Smurfenpak ( wat, zoals voorspeld, niet meer gedragen is sindsdien.). Ik werkte de cape af met kamsnaps ipv het voorgeschreven lusje. Wegens tijdstekort gebruikte ik niets van versiering of glitter. Het was hun zo ook onmiddellijk heel duidelijk wat er in hun pakje zat!

Grote zus kreeg, heel toepasselijk de Elsacape. Met haar wittere haren en haar neiging om zich hard op te stellen maar toch kwetsbaar te zijn, herkent ze zich meer in Elsa. Kleine zus, onze vrolijke spring-in't-veld, ons knuffelbeestje en verzot op haar Elsazus, kreeg dan weer heel toepasselijk de Annacape.

De andere Elsacape en Annacape werd gegeven aan de beste vriendin van onze "Elsa", voor haar 5e verjaardag.

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja leuk hé als ze zo in de wolken zijn :-)
      Had hier gisteren ook weer een stralende dochter rondlopen, haar roodkapjesrokje (effectief met een roodkapje en wolf op) was af voor carnaval en ze wou het al niet meer uitdoen haha.
      Zaterdag carnaval op turnkring en volgende week woensdag op school dus de foto's volgen binnenkort ;-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...