zaterdag 28 februari 2015

Een nieuwe cadeautjesrage.

Ooit, in het pre-cameo tijdperk, kregen jarige kindjes die 1 van mijn kinderen uitnodigden, een zelfgemaakt cadeautje. Lang niet allemaal, want dat zou zotjes zijn. Maar als ik tijd en zin had, maakte ik iets. Zwierrokjes voor de meisjes. Zakjes voor de jongens. Of een envelopje, pennenzak, portemonneeke, oorbellenboekje, ... .

Ik voel nu een nieuwe rage opkomen. Misschien zag u het al aankomen. De gepersonaliseerde t-shirt.

De eersten waren een probeersel, maar vielen hard in de smaak. Het is leuk om uw kind af te zetten op een feestje, een paar uur later terug op te halen en te zien dat de jarige het t-shirt aanheeft dat ik zo schoon heb versierd.

Dus toen de afgelopen weken 1 van de beste vrienden van de zoon verjaarde en de 2 beste vriendjes van de bloemekesdochter, toen kon een gepersonaliseerd t-shirt niet uitblijven.

Natuurlijk kregen ze er nog iets bij, het zijn dan ook beste vriendjes voor iets. En omdat beste vriendjes vaak dezelfde interesses hebben, kregen mijn kinderen er ook een gepersonaliseerd t-shirt bij. Behalve de dinosaurussen. De dochter en haar vriendje zijn 2 handen op 1 buik, maar hun gezamenlijke liefde strekt zich niet uit over dinosaurussen.


De Frozenfans kregen glitterflex, want blingbling en Elsa is op deze moment altijd scoren, bij eender welk meisje onder de 6.

De rest is allemaal flockfolie.

2 opmerkingen:

  1. Mooikes!
    En goed idee, want ik maakte nu een meninatasje vor Louise haar eerste feestje, en heb niet eens een bedankje gehad.
    Had wel ff een vriendelijk woordje gehoopt voor al dat werk. Cameo-cadeautjes zijn even leuk, maar iets minder werk, volgende keer ook van dat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet leuk als je geen bedankje krijgt he. Zelfs al wisten ze niet dat het zelfgemaakt was ...

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...