donderdag 5 maart 2015

Pimp it up

 Er verjaarden nog vriendinnetjes van de bloemendochter. Dus kon mamalief nog wat t-shirten pimpen. Dochter koos zelf de glitterflex uit en het danseresje.

Ook de echtgenoot en ik mochten nog eens naar een feestje. De jarige in kwestie kocht net een caravan om samen met zijn vrouw rond te kunnen trekken. Op het lijstje stond 'iets voor in de caravan of centjes'. Dus gaven we hem van allebei een beetje!

In deze facebookgroep zijn gepimpte klokjes een hype en ook ik moest er aan geloven toen ik deze tekst zag, met bijhorend caravannetje. Passender kon bijna niet. Op de foto ziet u links een leeg exemplaar ( want ik heb een voorraadje ingeslagen. Voor de zekerheid.) en rechts hoe het eruit zag nadat ik het gepimpt had. De wijzers zijn subtiel gepositioneerd op die lettertjes die wat moeilijker gingen. Vooral de puntjes bleven niet hangen, daar sukkelde ik meer mee als verwacht. Maar het viel toch in de smaak!




3 opmerkingen:

  1. Weeral zo leuk!
    Die Princess heb ik ook gekocht via de store
    Als ik op de link klik, kom ik op de gewone facebook uit ipv in een groepje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Link is aangepast! Merciekes om het te laten weten, daar was precies iets misgegaan ;-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...