zondag 12 juli 2015

Lookin' Good

 Ik liet de cameo weer eens werken. De 2 oudsten zijn net terug van hun scoutskamp. Thema van de dochter: de 7 werken van Hercules. Thema van de zoon: monsters. Ze wilden niets te groot / opzichtigs als kostuum, dus werden het gewoon 2 gepimpte t-shirts. Pegagus werd er snel snel opgestreken - ik was deadlinegewijs nogal nipt - en ik merkte achteraf pas een rimpel op zijn hoef. Maar die hoef loste al na de 1e wasbeurt na het kamp dus die strijk ik er nog eens fatsoenlijk op. En de zoon kreeg Mike, van Monsters Inc op zijn t-shirt ( ik heb nog altijd niet durven vragen of hij het effectief gedragen heeft.)

Ons F. heeft al een jaar haar bril en overlaatst bleek haar beste vriendinnetje ook een bril nodig te hebben. Ze koos ook voor ongeveer hetzelfde exemplaar en de meisjes kregen een bijhorend t-shirt ( en het moest in het donkerblauw van ons meisje want hun bril is ook blauw). Het was eigenlijk begonnen als mopje, de mama van het beste vriendinnetje had een beetje schrik voor wat de oogarts ging zeggen en ik had gezegd dat ze van mij een cool brillent-shirt kreeg als ze toch moest brillen. Want meisjes met brillen, die zijn cool ( ik ben er zelf ook eentje ;-))

Ik had al een t-shirt beloofd aan de oudste met teenslippers en de jongste, die wou natuurlijk ook iets. Iemand nog verbaasd dat het kind koos voor een grote en kleine vis?

2 opmerkingen:

  1. Nu zouden het echt wel tweelingzusjes kunnen zijn :-)
    De rest is ook weer super leuk! Die slippers heb ik ook gepind (zal wel van bij u zijn dan :-p)
    Er was een oktobermama dat voor haar dochter ook het thema Hercules moest hebben, nochtans niet van bij jullie in de buurt, maar misschien gaan die wel allemaal samen naar dezelfde plek op kamp?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig he :-) ondanks dat ze zo verschillend zijn!

    Nee, ze zaten er alleen naar mijn weten. Maar volgens mij zijn dat gewoon zo'n algemene thema's waar ge veel kanten mee uitkunt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...