zondag 16 augustus 2015

Lampjes en een bel

 Ons R. had een nieuwe fietsbel nodig. We vonden in de Action een witte 'Ding Dong' bel, ideaal! Ik zocht en vond een schattige - maar niet te schattige - afbeelding die gemakkelijk uit te snijden was als ze maar max 5cm groot is.

Ik zocht in diezelfde winkel ook de witte lampjes op batterijen, met ledlichtjes die van kleur veranderen. Ik vond ze niet, maar in de Kwantum ernaast vond ik 2 roze lampjes en 2 groene, voor maar 1€ het stuk. Dat vond ik ook goed!


Ik heb deze vakantie een serieus tekort aan knutseltijd, dus ik heb alleen maar de 2 jongsten hun lampjes gemaakt. Visjes, natuurlijk, voor ons L. Ze koos zelf de afbeeldingen. Het leek me leuk, lief en onschuldig. Bij het opplakken van de grootste haai had ik lichtjes twijfels. L. zelf in eerste instantie niet, maar toen ik na 5 minuten kwam zien wat al dat gerommel op de kamer toch te betekenen had, was ze toch die stickers er af aan het trekken. Ze vond de visjes helemaal niet zo mooi als het lampje brandde. En ik kon ze geen ongelijk geven, ik vond ze zo zelf redelijk angstaanjagend voor een kind. Ik zou er ook nachtmerries van krijgen. Dus dat ene lampje is terug gewoon roze, en is aan het wachten op nieuwe stickers, maar het komt er maar niet van.

Dochter nr 2 koos - uiteraard - voor het Frozen thema!

Ik vond het nog niet zo makkelijk om de stickers er op te plakken. Een licht glooiend vlak, zonder luchtbellen of verkeerd plakken ... tis mijn ding zo niet. Maar ons F. is wel heel blij met haar lampje!









1 opmerking:

  1. Lol, ik zag deze via gsm vorige keer en mijn gedacht was idd ook wel direct van amai wat een griezelige visjes :p
    Dus toen ik begon te lezen en Linn haar reactie las kon ik wel volgen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...