zaterdag 2 januari 2016

Eerste berichtje van het nieuwe jaar!

Op de valreep van 2015 maakte ik ook nog deze 2 zingzakken op bestelling, voor 2 broertjes die toevallig ook klasgenootjes en beste vriendjes zijn van mijn 2 jongste dochters.


Onze zingzakjes leven ook nog altijd goed, ik verschiet ervan. Al 3 jaar op rij mee op schok gegaan. Er zitten wel plekken op ( van een bekertje chocolademelk onderweg, een halve koffiekoek, ... zangertjes worden verwend hier in het dorp!) maar dat is nu eens het minste van mijn zorgen!










Mijn - blogsgewijs - goede voornemen voor 2016 is de langbeloofde tutorial voor het oorbellenboekje online zetten. Ik heb het al vaak beloofd, maakte in juni zelfs een - nog niet geblogd - oorbellenboekje inclusief foto's voor de tutorial, maar het komt er maar niet van om hem uit te schrijven ...

Ik maakte ook eens een top 3 van meest gelezen berichten.

Op de 3e plaats staat een bericht van juli 2012, waarin ik vertelde dat ik er net niet in geslaagd was om outfits voor iedereen te maken voor het doopsel van de jongste.

Het 2e meest gelezen bericht dateert van februari 2014, het zonnepak van ons R. Dat leeft nog steeds, jawel, al ziet het er niet meer zo proper uit ;-)

En het vaakst lazen jullie het bericht van maart 2013, waarin ik de feestoutfits beschreef die ik maakte ter ere van de 1e verjaardag van de jongste. Daar zijn ze ondertussen al wel allemaal uitgegroeid, behalve de rok dan. Ik geloof dat ons R. die afgelopen zomer zelfs nog gedragen heeft!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...