zaterdag 19 november 2011

En dan nu mijn tweede kroon ...

De binnen- en buitenkant van de kroon ( en een buik die niet meer ingetrokken wil worden ;-))
 Het eindresultaat ...


Morgen wordt mijn tweede wollig wolkje ( en, buiten papa wollige wolkjes, de enige man in huis) alweer 3 jaar. In eerste instantie was ik niet van plan om een kroon te maken voor hem. Tot ...

ik op de blog van Creatinneling deze geniale handleiding vond. Het leek me zelfs doenbaar voor een beginneling zoals ik! Hij was uiteindelijk snel gemaakt, ondanks idiote fouten zoals de stof andersom leggen. Of het gebrek aan vilt en flokfolie, waardoor het cijfertje iets onprofessioneler is afgewerkt dan ik zou willen. Maar bon, zelf vind ik het een prachtige kroon! Ben er dan ook vrij euforisch over.

En dat tweede wollig wolkje? Die vindt de kroon maar zozo. Van zijn juf heeft hij een papieren kroon gekregen. Met pomponnetjes op. Ja, daar kan mijn kroon niet tegenop natuurlijk ... wacht maar ... hij zet ze op op zijn feest morgen. Of ik geef hem geen taart ;-)

2 opmerkingen:

  1. LOL @ de buik op de foto. Dat kom ik nu ook dikwijls tegen! ;)
    Supermooie kroon, ik hoop dat hij hem uiteindelijk heeft willen dragen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) Hij heeft ze uiteindelijk opgezet voor de volle 5 minuten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...