dinsdag 25 oktober 2011

Een paar gebreide knuffeltjes ...




Een paar knuffeltjes die ik gebreid heb. Vanboven zie je een knuffeltje voor mijn derde spookje. Met zo een naam kon het niet anders dan dat ik er een bloempje voor maakte natuurlijk ;-) Het is meer gemaakt voor de presentatie van de doopsuiker en voor de sier, dan dat ze er echt met speelt. Ik heb het gewoon in haar herinneringendoos gestoken. Bovenstaande patroontjes komen allemaal van een boekje, met aanpassingen van mezelf. Zo was het bloemetje oorspronkelijk bedoeld als - kleiner - geurzakje.

De poppetjes aan een slinger zijn een cadeautje voor mijn oudste nichtje. En het konijntje met de ietwat uit proportie getrokken ledematen was een verjaardagscadeautje voor een 1-jarige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...