dinsdag 25 oktober 2011

Mijn eerste gehaakte knuffeltjes



De olifantjes waren mijn eerste poging om eens een knuffeltje te haken. Patroontje komt uit een redelijk bekend boek, waarvan ik de naam en schrijfster momenteel niet meer weet ...

De olifantjes zijn een cadeautje voor mijn petekindje. De beer ( die raar genoeg ondersteboven hier verschijnt, terwijl de originele foto wel fatsoenlijk staat) was op herhaalde aanvraag van mijn dochter. Compleet met onderbroek en oorbellen, jawel. Ze was er zo blij mee dat ze hem de geweldige naam Wortel heeft meegegeven. Vraag me niet waarom. Ze is trouwens ook de bezitster van een plastieken eendje met de naam Tomaat. En een ander knuffeltje gaat door het leven met de naam Patat. Ik vermoed nog ongekende obsessies met eten ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...