zondag 23 oktober 2011

Het begin van wollige wolkjes ...

Er was eens ...

een mama die voor de geboorte van de derde iets leuks wou knutselen. Maar met lijm, schaar ed niet al te handig is. Om drama's te vermijden, haalde ze eens een haaknaald boven. Ondertussen al van haar kindertijd geleden dat ze dat nog eens had gedaan ( en die, geef ik toe, ligt al wel even achter mij). Maar sommige dingen verleer je nooit ;-)

Er ging een nieuwe wereld voor me open. Die van vaste steken, halfstokjes, ... al die ingewikkelde dingen. Mijn man bezag het met wantrouwen. Want breien, ja, dat deed ik al. Maar dan nog dat haken erbij! Gelukkig voor mij trapte hij in mijn zelfverzekerde uitleg dat al die zakken wol die in de garage liggen te slingeren echt wel nog sneller leeg zouden zijn. Wat dus niet waar is, want ondertussen ben ik ook verslingerd geraakt aan naaien. De wol is wat meer op elkaar gepropt om plaats te maken voor leuke stofjes en toebehoren.

En mijn to-do-lijsjes zijn kilometerslang geworden. Maar bon, een mens moet iets doen he :-)

1 opmerking:

  1. Gitte, zo leuk! Verslavend hé allemaal. Bij mij blijft het voorlopig bij haken alleen, maar alleen al daarvoor heb ik een to-do-lijstje dat ik nooit van mijn leven zal geklaard krijgen. Heb ook een blogje, maar ben de laatste tijd te lui om er veel op te zetten.... ;)
    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...