donderdag 8 maart 2012

Bloemetjes

 Ik geef het toe, ik ben nog maar een beginner in haakland. Bloemetjes ed stonden op mijn 'nog-te-leren-lijstje'. Zeker toen ik dit boek te leen kreeg. Afgelopen week spendeerde ik in het ziekenhuis, waar ik zo vaak mogelijk plat moest liggen. Om niet compleet zot te worden van het hersenloos gewauwel op tv ( serieus, als ge gene tv hebt en dan uw dagen moet vullen met liggen kijken naar zoiets ... ), kreeg Mr Wollige Wolkjes de opdracht om een beetje wol en een haaknaald mee te nemen. Dit werd het resultaat:

Een klaproosje, een roos, een margrietje en weet ik veel wat nog allemaal ( biologie is niet mijne sterkste kant. Een bloem is een bloem, punt. Ik herken nog net een roos van een zonnebloem, maar daar blijft het zowat bij)

Best nog wel leuk om te maken en het ging nog vrij goed vooruit ook. Nu nog een doel vinden om de bloemetjes te gebruiken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...