dinsdag 14 februari 2012

Mijn kleine Valentijnsbruidje

Vorige week kreeg ik een huwelijksaankondiging. Van mijn eigen dochter. 4 jaar oud en ze trouwt al met haar geliefde. Sommigen zijn er wel heel snel bij! Heel de kleuterschool was erbij, want uit elke klas trouwde een koppeltje. En geen dag beter om te trouwen dan de dag der liefde.

We konden een kleedje lenen dat perfect kon dienst doen als bruidskleedje. Omdat het thema, heel toepasselijk, rood en wit was, haakte ik er nog een haarband bij. De beschrijving voor de bloemetjes vond ik hier. Ik maakte de enkelvoudige, wegens niet veel tijd om me te verdiepen in de beschrijving ( ik had nog nooit eerder bloemetjes gehaakt). De haarband zelf bestaat uit 1 rij vasten ( rood), 2 rijen stokjes ( wit) en terug 1 rij vasten ( rood).

En vandaag zag ik dan ...
Alleen maar glunderende gezichtjes. Een echte trouwpartij in het mini. Met bolderkar, burgemeester, bruidsboeketten, ringen, minireceptie, openingsdans, ... Alles erop en eraan.


Ik heb het droog gehouden. Maar ik geef toe, het was een zware opdracht ;-)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...