maandag 26 december 2011

Swappen

Swappen, kent u dat?

Pamperzakje
Een knuffeltje
Komt van het Engels, to swap, en komt er gewoon op neer dat je ruilt ;-) Wel met een paar voorwaarden. Zo is het de bedoeling dat je zelf iets maakt voor je swappie ( mag eender wat zijn) liefst met hetgene je in huis hebt liggen. Je zoekt dus een groepje mensen bij elkaar die bereid zijn iets te maken voor iemand anders. Iedereen vult een verlanglijstje in en via lootjestrekken.nl, wordt je swappie uitgekozen. Jij weet dan wel voor wie je iets maakt, voor de rest is het anoniem. Van wie je iets krijgt, blijft dus een verrassing. Je plaatst een teaser ( alles om de vrouwelijke nieuwsgierigheid te prikkelen), stuurt het allemaal op tegen een bepaalde datum en opent het dan allemaal tegelijk, vol verwachting.

Voor mijn eerste swapje maakte ik een pamperzakje en een knuffel ( die ik persoonlijk zo lelijk vond dat ie weer charmant werd). Van deze toffe dame kreeg ik een borstvoedingsarmband, die nu ligt te wachten tot die gebruikt kan worden.

Op de moment ligt er hier een gesloten envelop op mij te wachten van de tweede swap waaraan ik meedeed. Wegens vertraging van de post - feestdagen, staking - zijn nog niet alle pakjes van iedereen aangekomen, daarmee. Als ik binnen een paar dagen nog niet dood ben gevallen van nieuwsgierigheid, laat ik hier weten wat ik heb gekregen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...